wtorek, 10 czerwca 2008

Polscy Żołnierze z Afganistanu.

Od początku byłem przekonany, ze Polscy Żołnierze których Ojczyzna wysłała na nie swoją wojnę (co z wyzwiskami od "bandy durniów" to nie powinno ostać sią na ustnych przeprosinach bez zadnych konsekwencji) za to że nie dali się zabić _- to właśnie durni politycy wsadzili ich do więźenia- to żałosna kpina z jakichkolwiek zasad prawa nie mówiąc o sprawiedliwości. Panowie głęboko wierzę ze zostaniecie oczyszczeni i zostanie wam wynagrodzone za Wasze cierpienie z powodu głupoty Przywódców Naszego Państwa. To ze w wymiarze sprawiedliwości jest intelektualna miernota to tego jestem pewny, są przypadki normalnych ludzi i tylko dlatego zostaliście zwolnieni, ale to żadna satysfakcja. Ten przypadek powinien być sygnałem zeby w wymiarze sprawiedliwości wprowadzić konsekwencje za nonszalancje, zamówienia publiczne i inne rozwiązania kompromitujące sądy i prokuratury. Może na początek nie karać, ale napewno powinno się zakazać prawa wykonywania zawodów prawniczych dla tych licznych szarlatanów w togach i byłby to pierwszy krok do zrobienia porządku w sądach i prokuraturach.Nie może być społecznej zgody na "Swięte krowy" w wymiarze sprawiedliwości i daleko posuniętą dowolność w podejmowaniu decyzji. Ci szarlatani wchodzą w rolę Boga-Stwórcy i to jest wyjątkowo nienormalne. Patrz na moje wcześniejsze wpisy na ten temat. Trzymam kciuki za Wasz Honor Panowie, bo to ze będziecie wolni to jestem przekonany.

Brak komentarzy: